Podpora spolupráce pracovných tímov

Vďaka SharePointu je zdieľanie projektov, úloh, pracovných dokumentov, formulárov, kalendárov, rôznych dát a informácií s kolegami a nadriadenými plynulé, rýchle a jednoduché. Dokonca je jedno, či ste v tej istej kancelárii alebo v budove, alebo úplne v inom meste, v inom štáte či na inom kontinente, vždy a bez akýchkoľvek obmedzení máte prístup k reálnym informáciám a dátam.

Jednoduchým ukladaním a zdieľaním dát sa zoznam výhod, ktoré SharePoint ponúka, len začína. Vďaka jeho funkciám môžete jednak organizovať projekty, úlohy, kalendáre, dokumenty, ako aj sledovať ich napredovanie a prehľadne zviditeľňovať svoje výstupy. Každú novú verziu dokumentu uloží SharePoint tak, aby ste sa vedeli vrátiť k jeho pôvodnej verzii a k zmenám, ktoré sa v ňom vykonali. Na jednom dokumente, projekte či úlohe môžu bez obmedzenia spolupracovať naraz viacerí používatelia. SharePoint umožňuje priame sledovanie zmien v dátach a zároveň odosiela notifikácie o zmenách a novinkách.

Vaše oddelenia a tímy môžu medzi sebou spolupracovať efektívnejšie. Workflow možno v SharePointe nastaviť jedinečne a primerane potrebám vašej firmy.

Podpora spolupráce pracovných tímov

Vďaka úložisku dokumentov
máte všetky dokumenty uložené na jednom mieste
a zatriedené do jednotlivých zoznamov a knižníc, napríklad:

Euro

Finančná a ekonomická agenda

Zmluvy
Knihy záväzkov
Objednávky

Kalendár

Personálna agenda

Dovolenky
Služobné cesty
Dochádzka

Notes

Organizačná agenda

Porady a úlohy
Project management
Rezervácia zdrojov 

Dokument

Správa dokumentov (DMS)

Smernice
Formuláre
Registratúra

Chcete zistiť
ako funguje
SharePoint?

Chceme si vyskúšať,
ako SharePoint funguje

alebo

Máte otázky
týkajúce sa
SharePointu?

Kontaktujte
nás