Chcete zistiť
ako funguje
SharePoint?
Chceme si vyskúšať,
ako SharePoint funguje
Vďaka SharePointu je zdieľanie projektov, úloh, pracovných dokumentov, formulárov, kalendárov, rôznych dát a informácií s kolegami a nadriadenými plynulé, rýchle a jednoduché. Dokonca je jedno, či ste v tej istej kancelárii alebo v budove, alebo úplne v inom meste, v inom štáte či na inom kontinente, vždy a bez akýchkoľvek obmedzení máte prístup k reálnym informáciám a dátam.
Jednoduchým ukladaním a zdieľaním dát sa zoznam výhod, ktoré SharePoint ponúka, len začína. Vďaka jeho funkciám môžete jednak organizovať projekty, úlohy, kalendáre, dokumenty, ako aj sledovať ich napredovanie a prehľadne zviditeľňovať svoje výstupy. Každú novú verziu dokumentu uloží SharePoint tak, aby ste sa vedeli vrátiť k jeho pôvodnej verzii a k zmenám, ktoré sa v ňom vykonali. Na jednom dokumente, projekte či úlohe môžu bez obmedzenia spolupracovať naraz viacerí používatelia. SharePoint umožňuje priame sledovanie zmien v dátach a zároveň odosiela notifikácie o zmenách a novinkách.
Vaše oddelenia a tímy môžu medzi sebou spolupracovať efektívnejšie. Workflow možno v SharePointe nastaviť jedinečne a primerane potrebám vašej firmy.
Vďaka úložisku dokumentov
máte všetky dokumenty uložené na jednom mieste
a zatriedené do jednotlivých zoznamov a knižníc, napríklad:
Zmluvy
Knihy záväzkov
Objednávky
Dovolenky
Služobné cesty
Dochádzka
Porady a úlohy
Project management
Rezervácia zdrojov
Smernice
Formuláre
Registratúra
Chcete zistiť
ako funguje
SharePoint?
Chceme si vyskúšať,
ako SharePoint funguje
Máte otázky
týkajúce sa
SharePointu?
Kontaktujte
nás