Sociálna sieť pre vašich zamestnancov

SharePoint predstavuje pre vašich zamestnancov i miesto, kde môžu medzi sebou navzájom komunikovať, deliť sa o informácie, ale aj jednoducho spolupracovať. Cez svoj informačný kanál môžu zdieľať dokumenty získavať informácie napríklad o činnostiach a predchádzajúcich projektoch iných používateľov, ako aj diskutovať a hodnotiť svoje projekty a úlohy.

Každý zamestnanec má vlastnú personalizovanú stránku, vďaka ktorej sa môže spolu s ostatnými zamestnancami zapájať do diskusií, lajkovať a (hviezdičkami) hodnotiť obsah. Môže si vytvoriť blogy i wiki stránky či označovať obsah vlastnými značkami (tagovať). SharePoint je prepojený aj s Yammerom – privátnou sociálnou sieťou pre váš biznis.

Sociálna sieť

Chcete zistiť
ako funguje
SharePoint?

Chceme si vyskúšať,
ako SharePoint funguje

alebo

Máte otázky
týkajúce sa
SharePointu?

Kontaktujte
nás