Chcete zistiť
ako funguje
SharePoint?
Chceme si vyskúšať,
ako SharePoint funguje
SharePoint predstavuje pre vašich zamestnancov i miesto, kde môžu medzi sebou navzájom komunikovať, deliť sa o informácie, ale aj jednoducho spolupracovať. Cez svoj informačný kanál môžu zdieľať dokumenty získavať informácie napríklad o činnostiach a predchádzajúcich projektoch iných používateľov, ako aj diskutovať a hodnotiť svoje projekty a úlohy.
Každý zamestnanec má vlastnú personalizovanú stránku, vďaka ktorej sa môže spolu s ostatnými zamestnancami zapájať do diskusií, lajkovať a (hviezdičkami) hodnotiť obsah. Môže si vytvoriť blogy i wiki stránky či označovať obsah vlastnými značkami (tagovať). SharePoint je prepojený aj s Yammerom – privátnou sociálnou sieťou pre váš biznis.
Chcete zistiť
ako funguje
SharePoint?
Chceme si vyskúšať,
ako SharePoint funguje
Máte otázky
týkajúce sa
SharePointu?
Kontaktujte
nás